Profesionální síť Linkedin nebo sociální síť Facebook, kdo vyhraje?

Z aktuální studie napříč sociálními kanály, celých 59 % respondentů uvedlo, že LinkedIn je pro ně nejdůležitější účtem na všech sociálních sítích. To je velký nárůst z loňského průzkumu, kdy pouze 41 % procent uvedlo, že LinkedIn je pro ně číslo jedna.

I když je LinkedIn nejdůležitější sociální síť pro uživatele, je zajímavé, že průměrný uživate…

Celý článek: https://www.kmosek.com/profesionalni-sit-linkedin-nebo-socialni-sit-facebook-kdo-vyhraje/?feed_id=57315&_unique_id=63b54a5598254

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Facebook #Linkedin #Sociálníkanály #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Responzivní kariérní stránka a jak být mobile friendly pro uchazeče?

Ze zprávy asociace mobilních operátorů v EU vyplývá, že 57 % dospělých používá své mobilní telefony pro přístup na internet a 3 z 5 uchazečů je dnes využívá k hledání nového zaměstnání. Je čím dál důležitější, aby koncový uživatel měl bezproblémový přistup na kariérní stránky, skrze tablet nebo chytrý telefon. Zde jsou další témata, která vám v tom…

Celý článek: https://www.kmosek.com/responzivni-karierni-stranky-a-jak-byt-mobile-friendly-pro-uchazece/?feed_id=57269&_unique_id=63b3f89ebb220

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Careersite #Kariérnístránka #Návod

Autor: Petr Kmošek

Jak generace sledují video obsah?

YouTube má dnes na celém světě více než jednu miliardu uživatelů a jejich divácké preference jsou značně odlišné. Portálu Influenster nám ukazuje, jak moc se liší preference generací, dle jejich věku.

Influenster provedl průzkum 8 500 uživatelů, aby zjistil, jaké mají zvyky při sledování videí.

Z průzkumu vyplynulo, že mladší generace tráví n…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-generace-sleduji-video-obsah/?feed_id=57227&_unique_id=63b2a6e56fc2f

#Personálnímarketing|HRmarketing
#GeneraceXYZ #Videoobsah #YouTube

Autor: Petr Kmošek

Kariérní stránky a jaké použít barvy?

Barvy jsou všude a my jsme jimi konfrontováni každý den, takže je samozřejmé, že na nás mají svůj vliv. Při tvorbě kariérní stránek sedíme a diskutujeme často nad použitím barev a barevných kombinací. Vybíráme to, co se pro danou firmu, její brand, hodnoty a kulturu hodí a co s ní koresponduje.
Kariérní stránky a barvy
Také jsme již zjistili, že …

Celý článek: https://www.kmosek.com/karierni-stranky-a-jake-pouzit-barvy/?feed_id=57182&_unique_id=63b15550490d6

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Kariérnístránka #Kariérnístránky

Autor: Petr Kmošek

Personální marketing a obsah. Proč a jak s ním pracovat?

Není pochyb o tom, že obsahový marketing je neuvěřitelně silný nástroj, který dokazuje, že prokazatelně zvyšuje úsilí firemního náboru.
Personální marketing a obsahový marketing
Svůj personální marketing komunikujte obsahově správně a na více kanálech. Přilákejte kvalitní kandidáty dobrým obsahem, přítomností vaší značky nebo efektivní marketingo…

Celý článek: https://www.kmosek.com/personalni-marketing-a-obsah-proc-a-jak-s-nim-pracovat/?feed_id=57139&_unique_id=63b0039f1be21

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Obsahovýmarketing #Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Personální marketing a strategie vašeho náboru

Asi již tušíte, že se nábor výrazně změnil? Pryč jsou dny, kdy jste umístili inzerát a připravili se na smršť životopisů. Dnešní náboráři mají lepší a sofistikovanější technologie, ale máme je vůbec na co využít?

Pojďme si něco ujasnit, umístění neobvyklého a zábavného popisu práce je daleko od použití personálního marketingu a strategie náboru….

Celý článek: https://www.kmosek.com/personalni-marketing-a-strategie-vaseho-naboru/?feed_id=57094&_unique_id=63aeb1e150285

#Personálnímarketing|HRmarketing
#HRmarketing #Personálnímarketing #Personelmarketing

Autor: Petr Kmošek

Kariérní stránky nebo sociální média. Kdo vyhraje?

Nejnovější aktuální výzkum demonstruje nejen rostoucí preferenci mobilních zařízení v oblasti hledání zaměstnání a shromažďování informací, ale také rostoucí význam cíleného poradenství a poradenství pro uchazeče o zaměstnání v počátcích jejich kariéry, čemuž jsem rád, protože i karierní poradenství a koučink kultivují pracovní prostředí. Dnešní ge…

Celý článek: https://www.kmosek.com/karierni-stranky-nebo-socialni-media-kdo-vyhraje/?feed_id=57051&_unique_id=63ad6059f2ae2

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Careersite #Kariérnístránka #Kariérnístránky #Tvorbakariérnístránky

Autor: Petr Kmošek

Vizuální prvky v externí HR komunikaci vítězí nad textem

Jak už jistě milí personalisté víte, vizuální prvky jsou nyní základním prvkem jakékoli personálně marketingové strategie a nejen na sociálních sítích. Zpočátku jste obvykle zadávali dlouhé příspěvky založené primárně na textu s cílem oslovit vaše publikum kandidátů.

Navzdory vzestupu sociálních sítí a měnícím se trendům, existuje mnoho společno…

Celý článek: https://www.kmosek.com/vizualni-prvky-v-externi-hr-komunikaci-vitezi-nad-textem/?feed_id=57006&_unique_id=63ac0ea36ea06

#Personálnímarketing|HRmarketing
#HRmarketing #Obsahovýmarketing #Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Kdy je vhodná doba umístit vaše inzeráty na práci?

Každý online marketingový specialista vám dnes řekne, že kromě vhodného obsahu pracovního inzerátu potřebujete také vědět a znát, kdy je vhodné ho umístit na pracovní portály a sociální sítě a že efektivita umístěného sdělení je především v jejím načasování, a právě čas je to, na čem záleží, když chceme správně oslovit naše kandidáty. S ohledem na …

Celý článek: https://www.kmosek.com/kdy-je-vhodna-doba-umistit-vase-inzeraty-na-praci/?feed_id=56915&_unique_id=63a96b7c583c5

#Personálnímarketing|HRmarketing
#jobadvertisement #jobboard #Personálníinzerce #Pracovníinzerát #Pracovníinzerce

Autor: Petr Kmošek

Persony v náborovém a HR personálním marketingu

Pokud váš tým pro nábor kandidátů nerozumí tomu, s kým mluví, koho se snaží přilákat, je jejich úspěch v náboru o to komplikovanější. Navíc vynakládají prostředky, čas a úsilí na nábor neefektivně, protože neví, na koho přesně cílí.
Persony v náborovém a HR personálním marketingu
Pro tvorbu person si odpovězme na následující otázky:

Co kandi…

Celý článek: https://www.kmosek.com/persony-v-naborovem-a-hr-personalnim-marketingu/?feed_id=56849&_unique_id=63a819fa6d455

#Personálnímarketing|HRmarketing
#HRmarketing #Náborovýmarketing #Persona #Personálnímarketing #Persony #Personykandidátů

Autor: Petr Kmošek