TikTok a nábor zaměstnanců? Proč ne? TikTok resumé

Tento týden zahájila společnost TikTok pilotní program „TikTok Resumes“, jehož cílem je spojit uživatele s volnými pracovními místy ve velkých korporacích, jako jsou Shopify, Target, Chipotle a Alo Yoga. Možná časem dorazí i k nám.
TikTok versus LinkedIn
Od letošního roku je totiž na TikToku více uživatelů Gen Z než na Instagramu – více než polov…

Celý článek: https://www.kmosek.com/tiktok-a-nabor-zamestnancu-proc-ne-tiktok-resume/?feed_id=41414&_unique_id=62dbed09e47b0

#Personálníagentura #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#CareerTok #TikTokResumes #GenZ #GeneraceZ #TikTok #TikTokresumé

Autor: Petr Kmošek

Generace Z fluktuanti a Baby boomers držáci?

Dle průzkumu portálu CareerBuilder tráví mileniálové a generace Z ve svých zaměstnáních výrazně kratší dobu, než je tomu u starší generace. Průměrná doba strávená v zaměstnání u generace Z je (věk 6 – 24let) je 2 roky a 3 měsíce. Pro mileniály (věk 25–40 let) je toto číslo 2 roky a 9 měsíců, zatímco generace X (věk 41–56 let) byla v zaměstnání v pr…

Celý článek: https://www.kmosek.com/generace-z-fluktuanti-a-baby-boomers-drzaci/?feed_id=41272&_unique_id=62da9b680e00e

#PersonalistikaaHR #Personálníagentura #Personálnímarketing
#Generace #GeneraceXYZ #GeneraceXYZ

Autor: Petr Kmošek

Kam všichni zmizeli? Všude chybí lidé

Dva roky otřesů na pracovních trzích udělaly své. Na všech kontinentech došlo na významnou dynamiku pracovní síly. Od vyhnutí se infekci, zotavení z nemoci, péčí o děti, řešení uzavření provozu nebo jeho významné omezení, nedostatečná podpora segmentů ze strany státu atd.

Tento šok v nabídce pracovních sil představuje obrovskou hrozbu a ke globá…

Celý článek: https://www.kmosek.com/kam-vsichni-zmizeli-vsude-chybi-lide/?feed_id=41134&_unique_id=62d949dc6c7de

#PersonalistikaaHR #Personálníagentura #Personálnímarketing
#Budoucnosttrhupráce #Českýtrhpráce #trhpráce

Autor: Petr Kmošek

Od náborového marketingu po marketingovou značku zaměstnavatele

Náborem se zabývám od získání mé licence od MPSV v roce 2010. Za tu dobu se tato oblast poměrně významně posunula. Začínalo se s požadavkem na pokrytí otevřeného pracovního místa až do dnešní doby, kdy je nábor poměrně komplexní záležitost s propadem až do firemní kultury a dalších oblastí organizace. Je proto čím dál těžší bez souhry napříč organi…

Celý článek: https://www.kmosek.com/od-naboroveho-marketingu-po-marketingovou-znacku-zamestnavatele/?feed_id=40996&_unique_id=62d7f84534fcd

#Personálníagentura #Personálnímarketing
#Marketingováznačkazaměstnavatele #Náborzaměstnanců #Náborovýmarketing #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek

Proč roste poptávka po outsourcingu náboru zaměstnanců?

„Ne supra crepidam sutor iudicaret“ teda jednodušeji „Ševče, drž se svého kopyta“, bych zvolal. Každý by měl dělat to, co umí nejlépe, některé věci si prostě sami neuděláte lépe než odborník nebo profesionál, a to platí pro všechny obory. V případě náboru zaměstnanců se v ideálním případě chcete soustředit na své hlavní silné stránky firmy a nechat…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-roste-poptavka-po-outsourcingu-naboru-zamestnancu/?feed_id=40856&_unique_id=62d6a6c4b3ac8

#Náboravýběrzaměstnanců #PersonalistikaaHR #Personálníagentura #Personálnímarketing
#OutsourcingHR #Outsourcingnáboru #Outsourcingnáboruzaměstnanců

Autor: Petr Kmošek

„Přijímáme nové zaměstnance“ – Hledáme 500 000 zaměstnanců!

Trochu ohrané co? Dělám to taky, občas to zafunguje a občas vůbec. Téhle náborové mantry „Přijímáme nové zaměstnance“ je plný internet. Když jdete na Facebook, jedete kolem fabriky, prostě všude. Je to takové to pokřiknutí „Jsme tady a máme problém s lidmi.“
Proč nábor zaměstnanců nefunguje
Nemůžeme si nevšimnout, že spousta firem stále a stále n…

Celý článek: https://www.kmosek.com/prijimame-nove-zamestnance-hledame-500-000-zamestnancu/?feed_id=40720&_unique_id=62d667ebbd63a

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#Employerbrand #Náborzaměstnanců #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek

„Přijímáme nové zaměstnance“ – Hledáme 500 000 zaměstnanců!

Trochu ohrané co? Dělám to taky, občas to zafunguje a občas vůbec. Téhle náborové mantry „Přijímáme nové zaměstnance“ je plný internet. Když jdete na Facebook, jedete kolem fabriky, prostě všude. Je to takové to pokřiknutí „Jsme tady a máme problém s lidmi.“
Proč nábor zaměstnanců nefunguje
Nemůžeme si nevšimnout, že spousta firem stále a stále n…

Celý článek: https://www.kmosek.com/prijimame-nove-zamestnance-hledame-500-000-zamestnancu/?feed_id=40721&_unique_id=62d667cdf3a9d

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#Employerbrand #Náborzaměstnanců #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek

Jak úspěšně předat rodinnou firmu? Klíčem je…

Nový článek je tady pro vás:
Jak úspěšně předat rodinnou firmu?

České rodinné firmy čelí první porevoluční výměně generací. Rodinné firmy dnes tvoří více než 60 % všech firem v Evropě, ale pouze 30 % rodinných firem přežije generační obměnu!

Celý článek: Jak úspěšně předat rodinnou firmu? Klíčem je…

#Nástupnictví #Nástupnictvívrodinnéfirmě #Rodinnáfirma #Rodinnénásledovnictví #Rodinnénástupnictví #Rodinnépodnikání #rodinnafirma #rodinnepodnikani #familybusiness

Jak na rozvoj firmy?

Tři mušketýři román francouzského spisovatele Alexandra Dumase staršího, asi představovat nemusím. Románová trilogie D’Artagnana a jeho tří přátel mušketýrů Athose, Porthose a Aramise je takovým můstkem k mému tématu. Já bych si dovolil pouze vypůjčit mušketýry a pro potřebu dnešních firem vybral jinou trojici mušketýrů, kterými jsou tutor, mentor a ambasador.

Právě vliv těchto tří mušketýrů má často zásadní vliv na fungování společnosti. Každý bojuje trochu na jiné úrovni firmy, s různými zadáními, ale všichni se stejným cílem. Zdolávat překážky, rozvíjet a bojovat v každodenním podnikatelském životě.

Celý článek:Jak na rozvoj firmy? Tyhle tři mušketýry potřebuje každá úspěšná firma

Jak na rozvoj firmy? Tyhle tři mušketýry potřebuje každá úspěšná firma

Tři mušketýři román francouzského spisovatele Alexandra Dumase staršího, asi představovat nemusím. Románová trilogie D’Artagnana a jeho tří přátel mušketýrů Athose, Porthose a Aramise je takovým můstkem k mému tématu. Já bych si dovolil pouze vypůjčit mušketýry a pro potřebu dnešních firem vybral jinou trojici mušketýrů, kterými jsou tutor, mentor a ambasador.

Právě vliv těchto tří mušketýrů má často zásadní vliv na fungování společnosti. Každý bojuje trochu na jiné úrovni firmy, s různými zadáními, ale všichni se stejným cílem. Zdolávat překážky, rozvíjet a bojovat v každodenním podnikatelském životě.