Marketing pro personalisty? Jak na sociální sítě?

Přibližně každý čtvrtý personalista v Česku vyhledává potenciální zaměstnance na LinkedInu, případně Twitteru. Klasický způsob náboru zaměstnance, kdy je vystaven inzerát a čeká se na reakce uchazečů, se pomalu vytrácí.

Přečtěte si také: Personální marketing a strategie vašeho náboru
Marketing pro personalisty
Personalisté by si měli uvědomit,…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-na-socialni-site-pro-personalisty/?feed_id=42809&_unique_id=62e91d7a46e3b

#Personálníagentura|HRrecruitmentagency #Personálnímarketing|HRmarketing
#HR #HRmarketing #HRspecialista #Marketingpropersonalisty #Prácepersonalisty #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Jak na náborové video? Inspirujte se.

Aby náborové video mělo co největší dopad a efekt, odpovězte ještě před tím, než se dáte do jeho tvorby na několik otázek. Především se vyvarujete toho, že vytvoříte náborové video, které se vám za prvé nelíbí, nebude na něj odpovídající reakce a za druhé vás může dokonce také jako zaměstnavatele poškodit.
Tvoříte náborové video? Zkuste si položit…

Celý článek: https://www.kmosek.com/top-naborova-videa/?feed_id=42669&_unique_id=62e7cbb8834e8

#Personálnímarketing|HRmarketing #Značkazaměstnavatele|Employerbrand
#HRmarketing #Náborzaměstnanců #Náborovávidea #Personálnímarketing #Video

Autor: Petr Kmošek

Outsourcing náboru zaměstnanců? Recruitment proces outsourcing je tady

Asi se někteří z vás setkáváte poprvé s termínem outsourcingu. Asi ještě novější pro vás bude služba, která již v západní části Evropy je dobře etablovaná. Služba se jmenuje ve zkratce RPO a znamená Recruitment proces outsourcing, tedy jakýsi outsourcing náboru zaměstnanců. Již wikipedie má své heslo na toto téma: Recruitment process outsourcing



Celý článek: https://www.kmosek.com/co-je-to-rpo-outsourcing-naboru-zamestnancu/?feed_id=42525&_unique_id=62e67a123f85b

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálníagentura #Personálnímarketing
#Externínábor #Externínáborář #Outsourcingnáboruzaměstnanců #Outsourcingpersonalistiky #Recruitmentprocesoutsourcing #RPO

Autor: Petr Kmošek

Proč je „Nejlepší náborová kampaň“ a „Nejlepší pracovní inzerát“ fake?

Rád bych vás upozornil na jedno zajímavé marketingové téma. „Nejlepší náborová kampaň“ a „Nejlepší pracovní inzerát“ neexistuje! Možná se zeptáte proč? Možná se zeptám já vás, co vás vede k vyhledávání toho slovního spojení? Hledáte snad inspiraci pro náborovou kampaň nebo pracovní inzerát.

Když si pečlivě pročtete, kdo toto označení použije a z…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-je-nejlepsi-naborova-kampan-a-nejlepsi-pracovni-inzerat-fake/?feed_id=42385&_unique_id=62e52853e7bff

#Personálnímarketing
#FakeHRmarketing #Fakemarketing #Nejlepšínáborovákampaň #Nejlepšípracovníinzerát

Autor: Petr Kmošek

Jak ovládáte svůj employer brand a employer branding?

Ano, termín “Employer Brand” není v České republice tak zakořeněn, sice se to postupně mění, ale přesto je to termín, se kterým musí dnes každé personální oddělení počítat. Řada firem dělá employer branding jako svůj klasický marketing produktů nebo služeb a to je chybný postup.

Přečtěte si také: 10 věcí, které musíte o employer brandingu vědět!…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-ovladate-svuj-employer-branding/?feed_id=42245&_unique_id=62e3d678a0a45

#Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#EmployerBranding #Zaměstnaneckáznačka #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek

Jak na úspěšný náborový marketing v praxi?

Jste ti, co jen vystřelí svůj inzerát a čekají na reakci uchazečů nebo patříte k těm, kteří hledají ta správná místa a kanály a pak vystřelí své sdělení?
Náborový marketing
Náborový marketing je termín, který je stále více zmiňován v souvislosti s aktuální situací na trhu práce. Pojďme se společně podívat na to, co vše tento termín obsahuje. Mark…

Celý článek: https://www.kmosek.com/co-je-to-naborovy-marketing/?feed_id=42101&_unique_id=62e284f7eb4d1

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálníagentura #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#Marketingvnáboru #Náborovýmarketing #Recruitmentmarketing

Autor: Petr Kmošek

Spouštíme miniauditové služby pro malé firmy v krizi

Proč auditové služby pro firmy v krizi? Postupně jsme v dotazování s našimi klienty a specialisty na rozvoj organizací došli k názoru, že to, co firmy aktuálně potřebují jsou především rychlé, účinné a flexibilní služby, které jim pomohou vyřešit aktuální problémy v řízení a následném rozvoji jejich firem a nezatíží je jak procesně, tak nákladově.


Celý článek: https://www.kmosek.com/miniauditove-sluzby-pro-male-firmy-v-krizi/?feed_id=41961&_unique_id=62e133700bb94

#Krizovýmanagement #Managementařízenífirem #PersonalistikaaHR #Personálníagentura #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#Miniaudit #Miniauditmanažerskéhoapersonálníhořízeníorganizace #Miniauditnáboruavýběruzaměstnanců #Miniauditpersonálníhomarketingu

Autor: Petr Kmošek

Mladí a nezaměstnaní. Nejvíce zasažená generace Z!

Pandemií bude bohužel nejvíce zasažena generace Z narozena v letech 1997 až 2009. Ovšem dopad této krize bude mít vliv i na další generace po nich, jako je generace Alfa narozena po roce 2010 a postupně i generace Beta narozena od roku 2025.
Generace Z
Ve věkovém rozmezí generace Z jsou celosvětově více než 2 miliardy lidí. Tito reprezentanti gen…

Celý článek: https://www.kmosek.com/mladi-a-nezamestnani-nejvice-zasazena-generace-z/?feed_id=41821&_unique_id=62dfe1e5b46f6

#Leadership #Managementařízenífirem #Náboravýběrzaměstnanců #PersonalistikaaHR #Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Proč Employer Brand nebyl nikdy tak důležitý jako teď?

Mějte prosím trpělivost, bohužel nemáme dostatek personálu.

Bohužel z důvodu kapacity se vám nemůžeme plně věnovat.

Z personálních důvodů jsme část oddělení uzavřeli.
V poslední době jsem viděl více než jedno podobné sdělení, které tak trochu poukazuje na to, že se na trhu práce začíná odehrávat něco, co personalistům a lidem v náboru není v…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-employer-brand-nebyl-nikdy-tak-dulezity-jako-ted/?feed_id=41679&_unique_id=62de9057f0ee3

#Krizovýmanagement #PersonalistikaaHR #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#Employerbrand #EmployerBranding #Zaměstnaneckáznačka #Zaměstnavatelskáznačka #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek

Jaký je aktuální trend v náboru zaměstnanců?

Podle aktuální studie uchazeči zkrátka nechtějí investovat do své žádosti o zaměstnání více jak 20 minut svého času a nejen to. Tam, kde je proces reakce na žádost o zaměstnání dlouhý a nepohodlný, raději nabídku a celý proces opouštějí. Jedná se o aktuální fakta, která mohou znamenat, že na vaši inzerci, kariérní stránky nebo nabídku práce uchazeč…

Celý článek: https://www.kmosek.com/kandidati-na-vas-nemaji-cas/?feed_id=41552&_unique_id=62dd3f11528ba

#Náboravýběrzaměstnanců #PersonalistikaaHR #Personálnímarketing
#Náboravýběrzaměstnanců #Náborzaměstnanců #Trendvnáboruzaměstnanců

Autor: Petr Kmošek